Garantie & Klachten

Bij Nº106 Fashion zijn we superzuinig op onze spullen en doen we natuurlijk ons best om alles in topconditie bij jou te krijgen. Toch kan het gebeuren dat er iets kapotgaat tijdens het transport, of dat er iets anders misgaat waardoor je recht hebt op garantie.

Garantie

Merk je iets? Laat het ons dan even weten binnen 14 dagen nadat je het ontdekt hebt. Als het onder de garantie valt, zorgen wij gratis voor een reparatie of een nieuw product.

Belangrijk: We geven geen garantie op kleine dingetjes zoals knopen, kralen, stenen, schoudervullingen of op pillen (dat zijn die kleine bolletjes) die op sommige stoffen kunnen ontstaan.

Klachten

Heb je een klacht? Je kunt ons het beste even bellen op werkdagen tussen 10:00 en 17:30 uur, of stuur ons een e-mail.

  • Gaat het over een verkeerd of kapot product? Stuur ons dan alsjeblieft een mailtje met foto's erbij, dat helpt ons enorm!
  • Gaat je klacht over de bezorging? Dan moeten we je wel even vertellen dat dit via een extern bedrijf gaat. Je kunt kiezen om je pakketje bij ons op te halen, of het via DHL te laten verzenden. Mocht het bij DHL toch misgaan, dan doen we natuurlijk ons uiterste best om dit zo goed mogelijk voor je op te lossen.